Stawiając sobie za cel lojalność i dobro Klienta, a także ochronę prawną Jego interesów, zobowiązuję się do:
Oczekuję należytego współdziałania, w tym zgodnego z prawdą, rzetelnego i jak najbardziej szczegółowego przedstawienia stanu faktycznego oraz przekazania posiadanych dokumentów i materiałów, a ponadto utrzymywania kontaktu i zapłaty umówionego wynagrodzenia.
Cena usługi zawsze uwzględnia: charakter [precedensowy lub nietypowy] i rodzaj sprawy, stopień jej zawiłości [trudność], wymagane do jej prowadzenia kompetencje, nakład pracy, a także miejsce, sposób i termin świadczenia. Uwzględnia również szczególne wymagania Klienta, rodzaj więzi z Klientem oraz Jego przyczynienie się do rozwiązania.
Wynagrodzenie, obejmujące zarówno honorarium, jak i wydatki ponoszone w związku z należytym wykonywaniem zlecenia, kształtowane jest – w zależności od tego, czy usługa świadczona ma być dla osoby fizycznej, osoby prawnej lub innej jednostki organizacyjnej – w oparciu o*:
* do uzgodnienia;
Do ceny za usługę lub umówionego wynagrodzenia należy zawsze doliczyć podatek od towarów i usług wg obowiązującej stawki [aktualnie: 23%].